Random Story

Bismillahirrahmanirrahim :)


First story (:
Me and adik dengar dan tengok azan maghrib kat TV. Kat situ ada tunjuk Masjid Nabawi kat Madinah and2 Kaabah.

Him: Kakak,nanti bawak pergi sana ek.Pakai duit kau.
Me: Ok nanti kita pergi sama2 ek.
Him: Eh takk nakk arr. Aku nak pergi dengan bini aku.
Me: Elehh ingat kau jee pegi ngan bini kau.Aku pergi dengan laki aku=P
Him: Saper laki malang nak kat kau?
Me: Ahh diam kau. PMR tak habis lg nak ckap nak pergi dengan bini konon.
Him: Baru habis SPM nak kecoh.
Me: Sekurang2nya aku bukan budak sekolah. Kau ada?Aku ada=P

#Rindu dengan suasana kat sana huhu



Second story (:
Tertanya-tanya tak result SPM saya camna kan?*perahsantan* hahaha. Apa yang boleh cakap pasal result ialah ALHAMDULILLAH. Apa yang saya usaha itu yang saya dapat. Bukan straight A's ok.
Sekarang ni tawakal mintak UiTM course Dip Food Tech. Ramai tanya why tak mintak medic ke farmasi ke hape ke? Pergi karnival U sume buat muka pelik-,-Muka tak puas hati-,-Ntah hapee2 ntah-,-
Jawapan guwa ialah sukati waa laa. Itu yang guwa suka. hahaha.

Kepada yang tidak berjaya time SPM seperti aku ni Tak payah nak sedih tahap tenuk sangat laa. Cuba flashback balik before this ada ke hangpa usaha nak dapat A+ or sewaktu dengannya.


Third story (:
Still belajar lagi nak drive kereta. Kereta manual. Time belajar tu paling geram apabila aku merasakan aku dah tekan clutch sampai habis Tapi bila tukar gear still menunjukkan clutch tu tak tekan habis. Rasa macam nak kerat 14 je clutch tu-,-
And2 paling tak boleh blah sekali bila asyik lupa turunkan handbrake-,-
Tengoklahh bila aku jadi PM nanti aku hapuskan segala kereta manual kat Malaysia ni. Haramkan terus! HAHAHA(evil laugh)
And2 sampai aku ada anak cucu cicit piut miut sekalipun KALAU LULUS Test JPJ nanti aku TAKKAN SENTUH kereta manual lagi-,-



NOTA KAT BAWAH: Bila kita dah berjaya, Janganlah terlalu happy didepann orang yang tak terlalu berjaya. Dan bersyukur apa yang kita dapat. Dah dapat 9A then menangis 'Why aku takdapat 10A?' Kalau hang taknak 9A tu sila tukar slip exam anda dengan saya.


Dah Baca? Like dan Comment la =)

8 Kata-Kata Pujangga:

Sya said...

Anyway, tahniah for your results. saya tak tahu tapi kalau dibaca ayat "kenapa tak mintak medic" maksudnya result akak tinggi ^^

anak ayah said...

congrats yea.finally dah xpayah daa nak pakai uniform skola lg.hee

EkaTikah said...

tahniah dgn result awak dik. hehe
wah, masih belajar bawa kreta lagi. good luck ^_^

fadh leyanie said...

conversation dgn adik mcmtu kdng2 buat kita geram tapi sbenarnya mengeratkan silaturrahim,tahniah dgn kputusan kamu,teruskan perjuangan mnimba ilmu.:D

NUR SABRINA FIRZANAH said...

tahnish :) waa rumah akak mesti meriah kan dengan adik akak tu haha

Nora Karim said...

apa pun result farhanah... Alhamdulillah syukur... moga lebih banyak kejayaan di masa depan...

pasal belajar kereta tu... hehehe tergelak baca... dulu akak pun cam gitu... dah dpt lesen... selamat tinggal kereta manual... hahaha

Unknown said...

mase belajar bwak kereta time amik lesen dulu..time latihan selalu tak lepas bahagian bukit...asyik mengundur je..hahaa

Tapi, masa test jpj...lepas pulak time tuh..seronok bukan main lagi...hehee

Jika tidak..melayang la duit kena repeat blik... :D

puteri kasih said...

tahniah kerana telah mendapat keputusan SPM walaupun tak tau apa keputusan SPM Farhanah. And good luck untuk ujian memandu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015