Segmen | 10 Perkara Pelik Tentang Saya By Cekbolat


Nak MPV FREE?Klik SINI<--klik


Klik banner kalau nak join=)

10 Perkara pelik ye?Berfikir sejenak..hehe=)

1) Suka beli kasut dari beli baju..Terkadang sampai orang perasan itu baju yang aku pakai 3tahun lepas..=)

2)Tak reti makan ketam..Walaupun selalu jugak mak aku masak masakan ketam~

3) Tau tak air peel freah yang kotak tu..Aku tak reti bukak tapi suka beno minum..Setiap kali nak beli kat koperasi sekolah budak koperasi tu dah tau aq memang xreti nak bukak so dia tolong bukakkan*tiada bayar lebih*..Sweet x?hahaha~

4) Pada waktu cuti sekolah jika kena bangun awal sekiranya ada hal contohnya kena bangun pukul 7.30 aku takkan tidur semalaman sebab takut bangun lambat~

5) Aku takkan makan sekiranya nasi aku tu tiada kicap..
Sanggup berlapar dari nasi xletak kicap-,-

6) Hari2 kena makan choki2..Kalau tak aku akan menangis dan merajuk..hehe~
*walaupun umur dah 16tahun*
7)Aktiviti pertama selepas bangun tidur ialah tengok tv walaupun masa tu pukul 6 pagi..
Lepas tu baru pikir nak buat ape lepas tu~

8) Saya akan merajuk 5minit dengann kawan saya kalau tak dapat selesaikan soalan add math..
Kawan aka sifu add math aya..hahaha~

9) Takkan boleh tidur awal kalau time cuti sekolah..
Tapi paling awal tidur time sekolah lepas solat isyak terus tidur..Tak mau buat homework~

10) Suka panggil adik2 saya dengan panggilan pelik2..Pernah panggil adik aku SIPUT~
Aku pon tak tau kenapa aq panggil die siput~Kesian adik2 aq..hehe~




Pelik ke?Rasa macam tak je?Ke sebab dah terbiasa..hahaha~


Dah Baca? Like dan Comment la =)

6 Kata-Kata Pujangga:

iAmCekbolat said...

kita ade prsamaan.. coki n kicap..
*grrr.. haha.. pelik2..
anyway tengs join =D

Miss Hidy said...

memeh hantu kicap betul..hehe...

Si Orkid said...

uniknye awkkk..haha

eh?? name zatiey di tag? trme kasih..tu tanda awk ingat zatiey..:)

Just Mini Love said...

thanx tag ieyza.. :)

Unknown said...

hehe..degilnya dak ni

khalila ishak said...

hahaaa... mmg pelik. sengih2 saya baca. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015