Cuti Sekolah Buat Ape???


Cari pasal dengan adik beradik..Best!!Haha~

Main burger rush walaupun dah 10 kali main benda sama..

Blakshot..Walaupun selalu kalah aku tetap setia=)

Tengok CD korean drama..Dah tengok banyak kali tetap nak tengok..
Full house,Personal Taste,Pasta,My Girl dan lain2=)

Badminton pada waktu petang dengan adik lelaki..
Tapi yang peliknyer aku tak pernah menang..Cehh~


Ini 5 aktiviti yang utama di musim cuti sekolah tahun ni~
Belajar mana?Ada juga tapi tak masuk aktiviti utama..Hahaha=)


Ehh jap lupa nak cakap..Blog aku telah direview oleh BROTHER SYAZWAN=)
Gue tau lu lagi tua dari gue tu gue panggil brother..hahaha=)
Terima kasih sebab review blog..
Sorry ye brother tak dapat nak ajar buat header transparent..hehe:D


Korang pulak buat ape?Mana tau ada hobi yang unik=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

1 Kata-Kata Pujangga:

nurateeya said...

waa sama lah tengok korean drama tuu. wajib tu time cuti sem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015