Kutuk Blog Saya???Sukati Je~


Tajuk hanya gurauan=)

Alhamdullilah seramai 35 orang yang join SEGMEN>SAYA KOMEN BLOG ANDA..
Dan saya telah tamat comment blog dorang malam semalam..hehe^_^
Disitu saya dah mewajibkan untuk comment kekurangan di blog saya..
Antara yang saya dapat ialah..
-SIDEBAR SAYA TU XNAMPAK TULISAN(dah diperbaiki)
-SCROLL BAR TU TAK TAU MANA JANTAN AND BETINA
(saya dah cuba tukar tp tak tertukar pon...tolong saya~)
-TULISAN DI ENTRI KECIL
(saya dah tukar kpada verdana dan spatutnyer die membesar tp bila dah publish fie jadi kecil juga..tolong saya)
-WIDGET TERLALU BANYAK(saya dah buang salah satu bloglist saya)

Itu lah yang majoriti cakap..
Ada juga yang lain2 tu saya tengok dan saya akan pertimbangkan=)

Apa yang saya comment di blog dorang tu?

-Header dan Background yang sesuai dan menarik
-Susunan widget/sidebarand widget yang perlu diletak
-Entri dr segi tulisan..ejaan(short form)..tajuk yg meletop and jenis entri
-cara nak cepatkan loading blog
-comment box and lastly nasihat dari saya=)

Apa aku hebad sangat ke nak comment blog orang macam tu sekali?

Saya just nak nasihat untuk memperbaiki kekurangan blog mereka..Walaupun saya tak sehebakk blogger2 yang femos tu..Sekurang2nyer saya cuba nak sampaikan pendapat dan ilmu saya sbagai seorang blogger=)Bukan saya je yang comment blog dorang..Mereka pon ada comment pasal blog saya..Terima kasih bagi yang telah jujur dengan saya=)

So dari segmen ni masing2 akan perbaiki kekurangan masing2 yer dak yang kadang2 kita tak perasan=)Saya rasa hanya saya je yang buat segmen ni kan3?..HAHAHA(gelak gelabah)..


p/s>Saya baru je join churp2 minggu lalu..Baru berapa sen je..
Sedekahkanla click korang kat sidebar tu or TENYEH SINI..KLIK SINI..=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

4 Kata-Kata Pujangga:

abgDude a.k.a kai said...

salam..
try edit css template..
klik edit html
search font-size
then ejas la.. ;)

abgDude a.k.a kai said...

satu lagi kat bawah blogger sekolah tu..
ade 2 line tebal mcm background widget untuk html/javascript..
so bukak balek kedua2 widget tu...
copy code dia letakkan dalam mane2 widget lain..
supaya nampak cantik sikit..

sila refer:
http://i.imgur.com/YnEvc.jpg

syuwai said...

cantik dan kemas blog ni =)

tapi kalau dan tekan shoutemix tu mcmna mau tutp balik ye??
paksa refresh semula blog ni..

Yusliana Yusof said...

nice blog dear ^^

kemas n xsrabut ^^

mintak jasa baik awak
1. komen,
2. like FB,
3. retweet Twitter and
4. klik Google +1

di entri terbaru nana tq

http://yuslianayusof.blogspot.com/2011/11/contest-gadjet-impian-by-denaihati_19.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015