Anugerah Blog & Blogger Paling Popular


NAK JOIN?KLIK BANNER~


Syarat2 contest kat bawah ni=)
Walaupun saya tau memang lagi ramai yang layak untuk menang or sertai benda ni apasalahnyer mencuba rite?Kalau ada yang perasan..Nama blog ni ialah LAYAR TRANPARENSI KEHIDUPAN..Siapa punya idea nama ni?Ini idea kawan aku dan aku punn tak tau sebab apa nama ini dipilih..hehe=)

Kat blog ni ada macam2 la jugak..Ada sikit TUTORIAL yang tak seberapa, TIPS2 BERBLOGGING, FREEBIES dari blog orang lain aku promotekan, KISAH PERIBADI dan ada sikit2 pasal KEAGAMAAN..So tujuan besar aku berblogging adalah untuk berkongsi segala ilmu yang aku ada walaupun sikit je kan..

Hrmm lagi2 nak cerita apa ye?Owhh..Kenapa warna oren?Saya suka2 giler2 warna oren ni..Serius..Saya mengimpikan bilik sendiri warna oren..Tapi tak direstui oleh ibu pulak so buat la kat blog..haha=)Header dan shoutbox tu sejujurnya bukan aku yang buat..Aku dapat free dari JULAYKA..haha=)Yang lain aku buat sendiri:D

Last but not least nak bagitau jugak pada dulunya saya spent untuk berblogging ini adalah selama 8jam..Kalau ikutkan hati nak lebih dari itu..Tapi sejak result exam yang "SANGAT BAGUS" aku try la nak kurangkan dan lebih kepada study=)

Contest ini mendapat tajaan dan kerjasama:
(visit mereka) :D

HADIAH BAGI PEMENANG AKAN DIUPGRADE SEKIRANYA BANYAK PENYERTAAN
hadiah:
-Video montaj perkenalan blog anda
-Headset
-USB 2.0 4-PORTS HUB

*Sekiranya anda bernasib baik anda berkemungkinan mendapat sebuah EXTERNAL HARD DISK/IPAD!!!!!! T&S




Dah Baca? Like dan Comment la =)

1 Kata-Kata Pujangga:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015