FASSTRAIN 3=)


Actually dah lama tak meng-hupdate blog ni~
Takde orang perasan kann..?cehh~Nak mengada plak~
Sebab utamanya ialah KOMPUTER+INTERNET ROSAK..
Aku pikir nak curik wifi jiran sbelah tetapi HAMPA..ceh~

Berbalik pada tajuk utama~
Selama 3hari 2malam saya pergi kem..
Percaya tak saya cuma perlu bayar RM35 HINGGIT SAHAJA~
Makan ENAM KALI SEHARI..Makanan2 die Sedap woo~

Dan yang paling pnting smua yang menghadiri kem tu ialah BUDAK U~
Hanya aku dan kawanku sahaja yang FORM4~

Serius masa nak bertolak pergi tu baru tau yang sumer budak U..
Nak tercabut jantung dan paru2ku~

Tapi ALHAMDULLILAH dengan harga RM35 tu aku dapat ilmu yang bukan sumer budak sekolah dapat..Yang paling aku tak percaya sampai sekarang..
Aku bentang hasil kerja kumpulan aku depan budak2 U tu sumer~

Pergh!!Mungkin bagi orang lain biasa je..Tapi bagi aku luar biasa~Sebab aku hanya berumur 16TAHUN nak bentang hasil kerja dan MENJAWAB SOALAN2 dari BUDAK2 U tu bukan senang tau~

Dan yang terharu giler2 nak mampus*cehh* segala idea yang aku berikan akak2 budak U tu terima dengan baik..
Ehh..Bukan senang tau aku yang FORM 4 ni nak bagi idea kat budak U..
Takut jugak ditolak sebab aku hanya budak sekolah..hehe~

Serius!!Itu satu pengalaman yang sangat berharga dan aku rasa bukan semua budak sekolah dapat rasa camtu..Modul die memang TAK SAMA dengan berpuluh2 kem yang aku pergi kat sekolah~Dan yang paling penting hanya perlu bayar RM35 SAHAJA 3HARI 2MALAM=)

Actually nak masukkan gambar sekali..But tetibe kamera rosak~
Ehh jap lupa nak cakap..Apabila dah menyertai kem itu maka dengan rasminya saya menjadi FASILITATOR ASA EXPLORE TRAINING & CONSULTANCY=)



Terkadang kita bayar beratus untuk
mendapatkan yang terbaik tapi last2 hasilnya hampa~


p/s>Nak study untuk cover subjek form 4..Tahun depan dah form 5..
Hadoyy~rasa cam nak patah balik jadi form 3~

Yeah MALAYSIA MENANG~Alhamdullilah~*tetibe*


Dah Baca? Like dan Comment la =)

5 Kata-Kata Pujangga:

Anonymous said...

Gudluck 4 spm next year!!
Jgn lupe kim salam kt akak2 u tu kalo jmpe lg..
Ekekeekekekek

hana said...

mesti lagi semangat kan nak masuk u..
belaja lekloq na..

eiyra said...

waaa...hebat la nie ek...haa...blaja rajin2...le masuk u...t jadi macam akak2 tue ye...

gud luck dik!~

Unknown said...

sebenarnya xde papepun dgn bdk u ni...ade tu lg teruk dr bdk skolah..hahaha

Ezad Skytech said...

hee..nak spm ye next year...all the best..skor straight A's nanti...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015