Aku Belagak Sangat!!!


Aku berfikir tusyen akhir tahun ni akan cover balik yang form 4..
Rupernyer TIDAKKK!!!
Dia akan terus ke subjek form 5=(

Menyesall dengan diri sendiri yang terlalu yakin dengan diri sendiri bahawa boleh belajar sendiri subjek kritikal spt ADD MATH,FIZIK, dan KIMIA..
Last exam markah cukup makan je..cehhh..
So sekarang nak buat camner??

Terpaksalahh aku bukak buku rujukan menelaah pelajaran dan faham betul2
sebelum bulan 12 depan!!

Naseb baik jiran sebelah aku ni pandai dari aku..
So akan ku jadikan dia mangsa jadi guruku yang tak berbayar..HAHAHA!!

So nasihat gue*cehh* kepada yang bakal amik pure science tolong la jangan terlalu yakin boleh belajar sendiri aka belagak dengan diri sendiri*aku la tu*
Last ia akan makan diri sendiri balik=(
Duk asrama lain citer ok~


Tak sangka aku dah semakin tua..Tahun depan FORM5..??
Rasa macam masa ni berjalan teramat cepat sampai aku masih tak puas merasai nikmat hidup zaman remaja..cewaahh ayat gelabah je~


Rasa takut menguasai diri bila terkenang kan tahun depan nak Spm..
Dah la nak study..Kbye..



Ehh jap agak2 boleh update blog hari2 ke kalau dah spm?


Dah Baca? Like dan Comment la =)

11 Kata-Kata Pujangga:

Unknown said...

haha. penah ter hapal dulu. sebab dengar kekawan nyanyi lagu perodic table ni :P

atiqa aris said...

ala rilex la dek.spm tu kacang je.dulu sy pon camtu.tp spm yg cukop2 mkn semua dpt b.haha

[wani_mn] said...

baik pahamkan periodic table ni betul2 dik. klu last min study psl ni, mmg kantoi la mcm akak. hahahaha.
chemistry mmg killer subj. benci gila.

Unknown said...

Ya, jangan terlalu yakin boleh belajar sendiri.. Menyesal tak fokus form 4 ni, tahun dpan je SPM..

Bidadari Syurga said...

spm ke? ok berjuang ok.... semoga berjaya

Alif Haris said...

selamat berjuang :)
jgn overconfidence .. bahaya tu ..

||EzzaTy AriFfiN|| said...

salam...dtg balas kunjungan kamoo..heheh

ana.suhaili said...

as salam, erm nak citer sket, mmg susah nak belajar sendiri tapi ketekunan kena ada... inshallah boleh, chem tu kena faham betul-betul... sy dulu mse f4 dapat failed! tapi kena usaha kuat sket la bru boleh dpt a... erm, kalau add math tu, banyakkn buat latihan, buat soalan asas, and bila nak buat soalan susah, cari soalan yg lebih kurang dng contoh. so, ikut je step yg sama... lama2, buat sendiri :)

Hidayah Zulkefli said...

thn dpn pun saya form5. mmg susah pon ambik pure science ni. saya plg x suka chemist

Unknown said...

chemistry mmg mencabar... tu baru spm... klu kat u mcm nak mati blaja... aq sendiri amik subjek tu... biologi jgk yg best...

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/hebat-hidup-di-ukm.html

ZatyAnuar said...

sy 8A n sy amek pure science but dah nak cabut pegy akaun pulak . tengok bio boleh biol kepale hotak ni ha .. mmg killer plus giller lah , haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015