TIPS BERBLOGGING PART II


ASSALAMUALAIKUM=)
TAMBAHAN TIPS BERBLOGGING DISINI<--click dan DISINI<--click

KELIMA> Kalau boleh dan DIGALAKKAN tak payah la letak alert mesej ni..Tak nak isi blog dicopy..Just buat WITHOUT ALERT MESEJ..or kalau nak buat jugak pakai bahasa sopan FUNCTION DISABLE

REASON> Kadang2 orang suka buka tab baru bila ada
link or nak baca entri yang lain..
Tiba2 ada ni..Dituduh plak..Mau xsakit hati..

Aku selalu terkena bila blog dah la lambat tu aku nak refresh/reload la bagi cepat sikit..Tiba2 keluar benda ni..Serius sakit jantung dan sakit hati..

KEENAM> Biar lahh orang folow disebabkan memang betull die suka blog kita..Serius ayat ni annoying giler..Aku tak pernah buat camni di awal2 berblogging ni~

REASON> Dari situ orang dah boleh tau die ni jenis camner~Jangan folower beriburiban tapi trafik dan comment ciput*cam aq,haha*..Dan ia jelas
menggambarkan keikhlasan seseorang~

KETUJUH> Sila la buang CONTENT WARNING and WORD VERIFICATION..

REASON> Menyusahkan orang..Serius~

KELAPAN> JANGAN nak keluarkan kata2 kesat or nak hina or nak kutuk orang dalam blog..Jangan disebabkan berblogging hanya menambahkan dosa..

REASON> Tambah dosa dan Annoying giler..


Kita nak ajak tetamu masuk rumah kita..
Adakah kita akan berbuat sesuatu yang menyusahkan tetamu untuk masuk ke rumah kita??

Aku tak bagus mana ponn dalam berblogging ni~Tapi bila nak masuk blog orang untuk kali kedua mesti aku nak blog yang tak menyusahkan..

Pergi la blog FEMOS..Percaya cakap aku..Takkan ada BLOGGER FEMOS yang menyusahkan orang untuk masuk blog die..Takkan ada yang dorang buat seperti yang diatas=)

Dah Baca? Like dan Comment la =)

6 Kata-Kata Pujangga:

SheyPull said...

wah menarik betul lah blog awk newih...:P
ade tips2...

bgus tuh....keep it up...:)



JOM singgah blog saya nak...ADe tengok bulan x pada 9.10.11? meh la tengok kalau belum...

Azura @ cik buaya said...

singgah cni dr kisah klasik azura.. jenguk kawan2 :)

Pendamba Mawar said...

yeah bgus..pendamba bebas dari semua yang disenaraikan

FarhanahAdzlan said...

@Pendamba Mawar bagus=)

Unknown said...

nice tips

Cik Kay Jue said...

yang pasal alert mesej tu selalu terkena. tak suka betul.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015