Saya Budak Kecik!!


Saya dikatakan tidak matang dan layak jadi budak2 hanya kerana saya mahu menonton kartun SINCAN DAN DOREMON~~


Kalau tengok drama korea tu DEWASA sangat la~

Sukati la kan nak tengok cerita apa kan3?Lagipun cerita tu sekali seminggu je..
Bukan ada effect besar pon~

Saper masih tengok lagi sincan&doraemon?Tak layan?
Ok fine lah~hahaha~

p/s>Dah hari Ahad~Nak sekolah dah~Lagi tiga hari je nak habis exam~
Tak sabar nak rasa perasaan tu..hahaha~

Dah Baca? Like dan Comment la =)

5 Kata-Kata Pujangga:

AimiiiLove said...

hahar,dulu akak tgk gak sinchan dgn doremon.tp skrg dah tak dah.akak dgr cite,pelikus sinchan tu dah meninggal.hurmm sian kan T.T

AimiiiLove said...

*sorry,pelukis!

FarhanahAdzlan said...

@Miss A kenapa tidak dah sekarang?saya akan tetap setia dengan sincan dan doraemon wlaupun saya dah ada anak..haha~
dah meninggal?xpela~asalkan cerita die masih ada..hehe~

Abu Zafran said...

layan sinchan..sebab klakor...tapi kdg2 cara dia berkata2 cam x sesuai budak2 tonton..

nak Volkwagen Jetta??
Layan Kereta Baru dari VOLKWAGEN-JETTA

aindzaya said...

ai pun suke tengok carton ..
apa kisah org kata..jiwa muda..
feveret disney channel taw!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015