JANGAN EJEK JERAWAT ANDA AKAN TERIMA PADAHNYER!!



3 Minggu yang lepas kan saya ejek adik saya muka dia dah ada JERAWAT..

Nak tau ape jadi lepas tu?

Muka aku non stop ada je jerawat baru tumbuh EVERY WEEK dan terkadang EVERYDAY!!

Serious tak pernah camni..=(

Aku tak tau nak pakai pencuci muka apa or bedak apa untuk hapuskan or lindungkan*cehh* jerawat aku ni..

Sebab aku TAK PERNAH pakai pencuci muka..Bedak?Aku kalau mak aku dah PAKSA DAN MARAH baru aku pakai..Itupun secalit je..Tak suka pakai benda2 ni=(

Moral Of The Story>JANGAN EJEK ORANG YANG ADA JERAWAT..
Nanti jadi cam aku..Dari tak pernah pikir nak pakai pencuci muka dengan bedak ape..Dah kena pikir plak sekarang ni..=(



Korang pakai pencuci muka ape?Bedak jenis ape?Jenama?Ada ke bedak berjenama?Serious tak pernah beli bedak or pencuci muka sebelum ni~

Senang2 pakai jerr la kan GARNIER MAN yang abang aku punya tu?
Ada effect tak?Hahaha~

Dah Baca? Like dan Comment la =)

12 Kata-Kata Pujangga:

Unknown said...

jerawat bukan masalah pon....make up semulajadi

FarhanahAdzlan said...

@Fendy bagi saya itu masalah..hehe..Dari jauh orang dah nmpak jerawat saya..teruk la tu..bukan teruk dah..parahh..hehe^_^

ema~! said...

same lah kite, sya pnah ejek kakak sya punye jerawat.. las2 saya tkene jerawat pulak...

✿ Cik Nisa ✿ said...

muke nisa pown ade pimple jugak . start form 5 . makin lame makin mnjadi2 . tak tahu nak gune ape dah . macam2 produk gune . pegi klinik pown dah . but still macam tu . tapi hari tu ade tgok 1 produk nie . name produk tu NDZ . pnh dgr tak ? skrg nisa pkai tu larh . baru sebulan lebih gune . alhamdulillah pimple semakin kurang . kalo tumbuh pown time period . but yang paling penting jgn sesekali picit jerawat . yang warne putih tu kan , biar jer . jgn picit . sbb picit larh makin lame makin bnyak tumbuh . dan lagi 1 , minum air kosong selalu n jage kebersihan muke . maybe kulit awak tu sensetif kot . so kene la jage elok2 . ehee panjang yer . haha

gadismaya said...

heee..tu laa..klo tgk kawan ade jerawat mmg xberani nk tegur.. gune laa clean n clearr..oke je.

Nabilla Nasir said...

kalau pakai garnier men tak sesuai. kulit perempuan lebih lembut. I suggest you to try Hada Labo cleanser. You boleh cari kat watson or guardian. and also pati apricot utk pakai waktu malam. sis pakai nutrimetics pnye. jerawat tumbuh bukan sbb ejek jerawat. hehe. actly you have to look back at your diet/lifestyle or something else. maybe some hormonal changes. well acne is not curable but it is 100% treatable. so no worries dear =)

suzyana naim said...

garnier men ?? huhu ... xsesuai lah sis ...

izzie izzam said...

wow! nie bkkn lagik maen2..btol sumpahan jerawat haha!! mmg btol pon..dulu mse form 3 muke adew jerawat...yg kecik pnyer tak pe gak..nih besao gedabak! alahai! malu thap gaban arr..adew membe sorang nih dok ejek jer..n ngan my bro..asek ejek jer..skarang..muke sye da bersih dwng pulak bnyak jerawat..haha!! sumpahan jerawat! :P

Umie Nadhirah said...

bahaya betull... ahhaha.. minum banyak air dear..

FarhanahAdzlan said...

Terima kasih yg diatas..akan cuba di"try" hehe=)

aindzaya said...

gunlah garnier, ubat jerawat mmg berkesan...
sbb jadi rutin ain guna ubat nie..
ta menyesal!

afiqah said...

Huhu sis.. Ap kte u try pkai pati aprikot.. Dy memg mhl tp hslnye berbaloi! Sy dh try pkai bnd tu.. So far,memuaskn la stkt ni,xpnh mgecwekn.. Tp tu la mhl ckit lau bli kt kdai sbub dy ad 60ml je,lau bli on9 ad 5ml,8ml n 12ml.. Hrge un læn2.. Huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015