Spontaneous Thursday#9 Kau Bukan Kawan Yang Baik ?


Kawan yang baik tu bukan sahaja ada disisi kita tika kita sedih,suka
senang dan susah..

Tapi kawan yang baik juga ialah kawan yang tegur kita bila buat salah..Tegur/nasihat tak bermakna tak suka/benci~

Kawan yang menyokong kita pabila kita melakukan perkara yang mendatangkan dosa itu bukan kawan yang baik~


Ada paham?Fahamkan =)



Dah Baca? Like dan Comment la =)

5 Kata-Kata Pujangga:

Nyamuk Terbang said...

ssh nk cri kwn btl2 baik skunk ni

pwincess Lov3y dOv3y said...

yap mmg betul..kawan yang baik akan ada disamping kita dalam apa jua keadaan sekalipun..:)

A said...

setuju-setuju :D

cincin permata said...

fahamm . hehe , tapi bukan senang nak cari kawan baik begitu dan bukan mudah juga untuk jadi kawan yang baik begitu . kan awak ?

Cik Kay Jue said...

faham2.. tapi susah nak cari kawan macam tu.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015