Spontaneous Thursday#5 Tak Matang




Adik aku selalu berkata:
"Bilalah kakak aku ni nak matang"
"Harap bila kakak balik dari kem tu kakak jadi lebih matang"


Lalu aku pun berkata:
"Aku matang ke tidak..Kau lawan cakap aku nahas kau"


Aku memang kakak yang garang..HAHAHA!!
Tapi garang tak bermakna tak sayang=)


Korang rapat tak dengan adik korang?


Dah Baca? Like dan Comment la =)

6 Kata-Kata Pujangga:

NIZAM said...

rapat je. teman gosip2. haha. boleh?

C i k P i p i T e m b a m said...

rapat tu xlah sgt. haha.. garang ? takpon.. hahahahaha... baik tau akak dia ni :p

Puan Besar Shag Yahaya said...

Rapat ? Agak lah~ Bila kakak dia ni ada duit, rapat nak mati ! :DD

♥ MS ♥ said...

HAHA. bila lah kau ni nak matang? oppps. *laaaaaaaaaari*

Apik Pehe said...

apik rapat dengan adik bongsu jer..hehe

zAty =) said...

saye mmg garang dengan adek, tapi kekadang baik jugak . dye punye degil tu buat orang marah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015