Boleh Tak Putar Masa??

Aku rasa cam nak balik kepada zaman dulu..!!
Sebab dulu dan sekarang memang berbeza...

Memang la beza..
Aku nak balik zaman form3 aku..
Xnak macam sekarang..!!

DULU>Ada kawan nak ajak studi..
Ada orang ajar aq MATH..

SEKARANG>Xde orang nak ajak studi..Kena ajak sendiri..
Tu pun klau dorang nak..
And dah xde saper nak ajar math cam dulu..

DULU>Ada orang akan bangunkan aq..Ketuk kepala aku..
Kalau aku tidur dalam kelas..hehe..

SEKARANG>Kalau aq tido punn xde saper nak bangunkan..
UWAAAAAAA...!!

DULU>Ada orang yang ajak nak solat berjemaah..
Solat sama2..

SEKARANG>Xde..!!Lagi2 klau duduk rumah...hareemm...
Rindu dengan keadaan surau cam dulu..

DULU>Ada orang yang ajak aku nak puasa sunat..

SEKARANG>Sejak pindah sekolah..Tak pernah puasa sunat..
Makan pun macam perut gajah..

Banyak benda yang aku sangat rindukan saat-saat
di SAMSMEL..Asramanya..dan banyak lagi..

p/s>next week nak exam..Jadi xboleh la nak selalu wat post..
dan berblogwalking..
Doakan yang terbaik untuk saya..:)



Dah Baca? Like dan Comment la =)

8 Kata-Kata Pujangga:

Firdaus Shah said...

btl tu...time sklh,klau x siap krje sklh kne denda dgn kwn2.klau dh msuk u,x siap assignment,lantak ko la..klau nk lulus,siapkan.

gigiAriEma said...

kalau nk tukar gak g pnjam alat kat nabil.. hehe..tukar msa.. :P

Unknown said...

org study nk cpatkn masa..
org keje nk putarkn masa..
hehehe

Jahirah said...

sygnye mmg dah xboleh putar...:(

cik jannah said...

hidup mesti diteruskan..:)

Unknown said...

we must to move on kann,hehe

Aqeela Yuen said...

good luck tuk exam :)
and , tak semestinya kita puasa bila ada org ajak . kekadang kita kena buat sendiri ^^

Unknown said...

RK follow blog yang comel nie...huhuhuhu....
jom awat RK....
http://redzuankassim.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015