10 Things About Me =)


1> Tak suka cheese, icecream coklat and icecream coklat..
BOIKOT benda diatas..

2> Suka bertangguh untuk buat sesuatu perkara..

3> Tak suka Add Math and English..
4> Sangat rajin disekolah BUT sangat malas dirumah..:)

5> Addicted dengan Facebook and Blogger..:)

6> Tak kan datang balik blog yang pasang lagu
tp xboleh nak pausekan..SORRY to say this..:)

7> Wajib dengar lagu sebelum tidur..
8> Apabila sudah bosan or xde keja, saya akan tidur..!!
9> Suka dengar lagu yang sama berulang3 kali..
Kadang2 dalam setengah jam dengar satu lagu je..:)

10> TIDAK pernah BERKAPEL sepanjang 15 tahun 11 bulan
aku hidup kat atas bumi Allah ni..
*saper yang macam aku gak..angkat tangan..!!sayang korang..*

p/s>Perasan tak kehadiran header baru tu..
Nak tau saper buat..??
Free tau..Terjah SINI..

Saper yang serupa macam aku diatas..??




Dah Baca? Like dan Comment la =)

3 Kata-Kata Pujangga:

Uwais Al-Qarni said...

aku angkat tngn ni..nmpk x??hihi
nmbr 3 ngn 10 kite same laa..
tp xpenah kapel spnjng idup 16 thun ni..
xminat lorhh kapel2 bgai ni..ehehe..puyuzz pnye ayt..

Anonymous said...

ahahah saye pernah kapel sebanyak puluh2 kali..
haaa amek.. kikiki
angkat kaki boley?? =P

Unknown said...

im also addict to blogger..klu sehari tak log in ohhh sungguh rinduuu^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015