10 Thing I Love =)


1> My parerents:)

2> My siblings^_^

3> My teacher and my friends..

4> My school
5> All my book

6> My calculator

7> Kasut saya termasuk kasut sekolah
8> Pusat Sumber SAMSMEL..^_^
9> My blog

10> All my folower..:)
*folower..sayang saya tak..??*

p/s>salah satu faktor saya xfolow blog awak sebab
blog awak ada music player autoplay..


Saya jenis suka buka tab banyak2..
Then saya bukak lagu sndiri jer..
Sorry..^_^


Dah Baca? Like dan Comment la =)

7 Kata-Kata Pujangga:

Unknown said...

Awan pun tak suka blog yang ada auto-play music library. Habis bandwith dibuatnya.

FarhanahAdzlan said...

@Awan Birukpala punn boleyh jd bengang jer..hahaha..

SRenungan said...

mmm betul...awak sama cam saya, suka buka tab banyak2...pastu bila ada muzik je gelabah nak tutup..abis semua ditutupnya..he3..

FarhanahAdzlan said...

@SRenungansamalah mcam saya..haha..:)

dianazlan ♥ said...

sama dgn saya.sebb saya tak suka music autoplay tu.bising kan ^^

FarhanahAdzlan said...

@dianazlan ♥yup..boleyh migrain kpala sya ada 5lagu berentap dlam masa yg sama..hahaha..:)

norsharmila said...

betol3..xsuka autoplay music. png kepala dgr bila bkk byk tab...T__T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015