Keputusan Contest Blog Tercantik!!


Rasanya dah ada yang tau aku dapat tempat ke berapa kan2..??
Haha..Sebelum tu aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa yang mengundi..
Dan kepada sesiapa yang ada niat untuk mengundi tapi tak kesampaian..



Saya dapat tempat KEEMPAT...
Sebenarnyer sedih gak..hajat untuk dapat
 tempat ketiga tak kesampaian..

Tak jadilah hajat aku nak belanja kawan aq cheezy wedjes..
Nampaknyer aku blanja kau..
Gula2 5sen ngan chewing gum 10 sen je la..
Nampak benor kedekotnyer..
*memangla..pikir aq dah keja ke..hehe*

Hadiahnyer..??


Design blog...


So korang dapat tengok blog aku ni bertambah lawa la selepas ni..
Dengan sentuhan orang yang dah pro..


Sebenonyer blog aq ni xlawa punn kan2..??
Macam ntah pape..
*Jujur dari lubuk hati sendiri..*

Lagi sekali aku ucapkan terima kasih sangat2..

Kepada sesiapa yang tolong votekan..
Dengan sudi datang blog aku yang xseberapa ni...
Sayang korang..^_^

From Google..

p/s>Sedar xsedar folower aq dah cecah 800..baru prasan..jam 1.20am..2mei2011..
Terima kasih kepada sesiapa yang folow tu..Hope sudi singgah lagi yer..
Jikalau ada perkara yang tidak memuaskan hati anda..
Atau teguran yang perlu dibaiki silalah bagitau ek..
Emel je..Me_adzlan@yahoo.com


>Terharu..^_^<


Dah Baca? Like dan Comment la =)

8 Kata-Kata Pujangga:

Aida Omar said...

tahniah fara.. ^_^

pwincess Lov3y dOv3y said...

tahniah...dapat la jugak kan dari tak dapat pape...:)

perh positive thinking tol..muahaha

cik aisha said...

congratz....next time try lagi.:)

msredcheesecake said...

cik farhana,
dapat no 4 ke?sownok nye.kalu blog msred yg xberapa nak cantik tu, no 40 je la...keeheee...congrats!!!

bak gula2 limasen n chewing gum seplohsen....keeheee

Red said...

sabo je le..

p/s: jadikan komen pop-up

farah farhana said...

congrats syg ;) okla tu dpt no4 hehe

nurkaloi said...

wahhh coollll
tahniah tahniah

jom renang-renang

Shafiq Hashim said...

Tahniah, skrg pun dh 881 dan cmpur sy 882..Selamat Berblog..Best blog nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015