Cerekarama Anak Sampah TV3 | Aeril Zafril

Bismillahirrahmanirrahim :)



Tengok telemovie ni sebab ada Aeril Zafril je Ceyyy hahaha.
Ehh lupa Afiq Muiz dengan Erin Malik pun ada-,- 


Pengajaran yang dapat dari tak mungkin seorang ibu akan membuang anaknya tapi yang selalu terjadi anak yang membuang anaknya huhu.

Yang buang anak tu ape citer kan?Itu yang hati gelap hati dah konkrit sebab hati jadi gelap bila dah buat dosa besar. huhu.

Nama Sufian masa kecik tuu lupa pulakk nak usha hahaha. Tapi sadis gile bila dah kena dera camtu huhu.

Mak angkat die yang dera tu nampak macam lain dulu kat Vanilla Coklat baik giler ni jadi jahat gile hahaha.


Search gambar anak sampah jumpa gambar atas ni. 'Anak Kucing' yang dibuang dalam tong sampah. Kesian-,-


Firman Allah, Kami perintahkan kepada manusia supaya berbuat baik kepada kedua ibu bapanya. Ibunya mengandungkannya dengan susah payah dan melahirkannya dengan susah payah pula.. (al-Ahqaf : 15 )

Sabda rasulullah s.a.w yang maksudnya: “Redha Allah bergantung pada redha dua ibu bapa, dan murka Allah bergantung pada murka kedua-dua ibu bapa.”
-Riwayat al-Hakim-

Moga2 kita dapat jadi anak yang soleh dan solehah :)


p/s:Macamana agaknya bile kita ter-bercinta dengan abang sendiri tapi kita baru tau yg tu abang kita-,-


Dah Baca? Like dan Comment la =)

3 Kata-Kata Pujangga:

*cik kulat* said...

cite ni sedih. mak tiri die jahat nya!
geram betol tgok. last2 kne langgar.

Hanida Moss said...

baru kejap tadi nenek akak tgk hihi

Niena Reen said...

hancus hati klu terbercinta dgn abg sendiri. nangess -,-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015