Datang Lambat Time Exam !

Bismillahirrahmanirrahim ^^


Time SPM tahun ni yang telah tamat beberapa tahun is actually berbeza dengan PMR and UPSR..Memang laa beza kan?But I mean cara melaluinya dan kenangan yang telah dicipta samaada pahit or manis.


Time SPM la exam pertama kali dalam hidup yang hampir setiap hari datang lambat. Masuk dewan 7.45 am but aku sampai 7.55 am. Paling lambat time exam Add Math pukul 8.00 tepat aku sampai..Hamikk kau!

Itu pun abang aku boleh lagi cakap "Weyhh relakss arr. Gelabah je keje"
Gila tak gelabah kan.

Tapi sejak hari kedua SPM berjalan aku dah biasa datang lambat. Sampai jiran sebelah kata "Tak pergi lagi?Dah 7.40 ni" Makcik Nasi Lemak pon sampai gelabah bungkus nasi lemak takut lambat "Farhana kenapa tak pegi lagi ni?Cepat2 pergi sekarang."

Kawan2 aku pun mula2 macam gelabah jugak pehal sampai lambat siap kata "Kau pikir ni sekolah pak hang ape sesukati je datang lambat"

Hari pertama exam pulak belum masuk dewan lagi slip kemasukan dah koyak sebab FIRST TIME datang lambat. Tapi ALAH BISA TEGAL BIASA..hoho..


Last day At School. Gambar ni Iffah punya =)



Korang ada perangai/aktiviti sengal time exam masih berjalan?


Dah Baca? Like dan Comment la =)

7 Kata-Kata Pujangga:

Wan Diyana said...

hahaha...
good luck for your result :) Sy pun mangsa SPM th dpn ^^

iAmCekbolat said...

ada . henfon ada dalam poket =..= sbb takut ada spotcek smsa tgh exam . agagagaga .

sakit hati dgn org yg suka lambat ni . alahaii kau ni dikk =..=

Unknown said...

moga dapat 9 A ya, lepas tu follow back blog Pesona ..tinggalkan jejak..http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/

Unknown said...

follow pakcik tau,inagt tu hehehe

Unknown said...

saya dah link kan blog awak ya

Amalina Ali said...

Nana skodeng sini :)

Good luck your SPM dear. ^^

Unknown said...

singgah sini smbil follow.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015