Sikit2 Nak Condemn..Ceyyy~


Disebabkan tahun ni aku jadi MT(ahlimajlistertinggi) so sudah pastilah aku akan dapat mendengar dan perlu meihat segala tingkah laku anak2 buah aku~ceyy geli nak sebut~hahaha~

Mula2 tu malas nak pikir..Bukan masalah aku kan?Tapi disebabkan kawan sekelas sebelah tempat duduk dalam kelas aku ni pengerusi sudah pasti la ada je masalah yang cerita..Disebabkan aku ni malas nak dengar masalah dia aku pun cepat2 la setel masalah tu dengan dia..hahaha~
Dari awal2 interview budak2 pengawas baru dan mensyuarat telah diberitahu dengan tegasnya apa yang tak boleh dan apa yang boleh jika hendak menjadi pengawas pusat sumber..

Tapi ada satu je peraturan yang budak2 aku tak suka dan tak leyh ikut~
Ape die?
DIHARAMKAN BERCOUPLE=)

I dont know why..dah diberitahu awal2 kalau tak mampu ikut segala peraturan yang telah ditetapkan Silalah dengan segala hormatnya letak jawatan..
Tapi hari2 aku tengok jugak muka hangpa..

Lepastu bila nama dah naik kat pihak atasan mulalah nak condemn sambil buat muka macam nak kena sepakan maut dari aku ni..

Haihhh pening kepala aku ni~Dorang ni exam pun straight D ada hati nak bercouple bagai..Kata penaik semangat la bagai~Tapi haprak pon takde..

Apa yang dinasihatkan oleh senior2(ceyhh) pasti ada sebabnya wahai adik2ku sekalian..Apabila anda telah dinasihati secara lemah lembut dengar dan ubahlahh..Bila korang dah besar form 5 dapat naik jadi jawatan tinggi baru korang dapat rasa apa yang kitaorang rasa..



Fikirlah dengan seWARAS2nya bila korang couple tu dapat ape?Pahala ke?Kepada sesiapa yang kata dapat pahala tu silalah nyatakan sebabmusababnye~Adakah dosa time couple tu ditanggung oleh "laki" atau "bini" hangpa?Time clash dosa yang korang dah buat bersama "laki/bini" hangpa tu nak letak mana?



p/s:Disebabkan aku punyai masalah ingatan nak ingat nama 'adik2' aku yang terlalu ramai ni aku gelar dorang..Form4 adik2..Form3 anak2..Form2 cucu2..Form1 cicit2.hahahaha~


Dah Baca? Like dan Comment la =)

3 Kata-Kata Pujangga:

FatinFirdaus said...

biasa la tu kan.. macam-macam alasan bila nk kapel, nak naik kan semangat la, apa la.. HAHA. ntah pape je bebudak sekarag kan.

FarhanahAdzlan said...

@FatinFirdaussaya pun budak jugak skarang..hahaha~sya harap 'adik2' saya tu akn clash..hehe~

Cik Kay Jue said...

Biasa la tu awak.. budak-budak muda.. darah pun mude..fikir mau seronok jak! ingat couple tu boleh menjamin masa depan kot.. ish.. ish.. sabar je awak.. sebagai orang atas dan senior melayan kerenah anak2, cucu2 dan cicit2 anda..

*p/s : selamat menjalankan tugas dengan baik ya pustakawan.. >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015