Zaman Persekolahan Paling Seronok Kan?

Bismillahirrahmanirrahim :)

Lagi 5 hari lagi nak habis SPM..Dan lagi 5 hari jugak tamatnya gelaran aku sebagai pelajar sekolahh...

Bukan setakat berat hati nak tinggalkan sekolah,kelas,tandas sekolah,semua jenis makmal sains, surau dan segala prasarana sekolahh..


Berat hati juga tinggalkan guru2, kawan2 espicially budak2 librarian.. Sememangnya banyak kenangan aku bersama budak2 librarian..Sebab kesana dan kemari termasuk raya punn aku bersama dengan mereka..

Sayang mereka kerana Allah:)
Terpikir jugak diri ini bagaimana laa nak mengatasi kerinduan aku pada mereka bila dah berjauhan dengan mereka..Sebab belum pasti lagi setelah berpisah akan bertemu kembali kan?

Zaman paling menyeronokkan ialah zaman persekolahan kan?



Tahun persekolahan mana paling korang tak dapat lupakan?Share2 la cerita=)



Dah Baca? Like dan Comment la =)

3 Kata-Kata Pujangga:

Cik Yaya said...

betul..teringt dulu cikgu pernah cakap..sekrang kamu xsuka sekolah,tapi bila kamu dah kerja sok,tentu zaman persekolahnlah yg kamu paling rindu..tp yaya yg dgr mase tu menidkkan..mmg xsuka skolah msekan plak nk rindu..tp bila da kerja,memng serius..rindu mula tersa..wuuuu..betul ckp cikgu.. ^,^

Nur Amalina Maisarah said...

wuuu~ rindu sekolah..suke sangat mase time f4 n f5..kawan-2 kelas sume awesome

Nur Amalina Maisarah said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015