Mengidam Nak Demam..


Sekarang ni memang mahu sangat nak demam..
Orang nak sihat ni nak demam pulak?
Dah lama kott tak demam..
Kali terakhir masa DARJAH 2..Sekarang dah FORM 5..
Demam masa darjah dua pon demam beberapa jam je~hahahaha~

Apa usaha aku nak demam ni?
Semalam aku mandi hujan time balik sekolah..Setengah jam mandi hujan..
Ke tak cukup setengah jam tu? Lepastu aku biar badan aku kesejukan bawah kipas tak mandi2..huahahaha~
Tapi tak demam2 jugak harini..
Disebabkan aku ni jarang beno la sakit..Dosa2 aku bertimbun kott..
Paling teruk pon selsema beberapa jam..Lepastu dah elok..
Sakit kan dapat kurangkan doasa yer dak?



p/s: Plizz doakan Pengetua sekolah aku Pn Rosny yang ketika ini menghidapi penyakit kanser yang dah merebak ke paru2,usus,hati dan sekarang ni buah pinggang..Dah tiga bulan pengetua tak datang sekolah..
Tolong doakan pengetua aku diberikan ketabahan untuk lawan penyakit dia dan diberikan kesembuhan~


p/s2: Boleh klik button donate kat bawah ni?Moga2 Allah mempermurahkan rezeki korang=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

2 Kata-Kata Pujangga:

steffany daph said...

demam tu sakit..tak suka demam. nak sihat (:

mR. heArt said...

best per demam.. dapat dimanja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015