Cerekarama Nurin Najwa



SINOPSIS CEREKARAMA NURIN NAJWA

Nurin Najwa yang merupakan anak tunggal kepada Tuan Mahdi dan Puan Zahra. Dia bakal menduduki peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tidak lama lagi. Bapanya seorang pakar motivasi manakala ibunya pegawai diplomatik yang sentiasa ke luar negara atas urusan kerja. Semenjak dari kecil lagi, Nurin Najwa telah menunjukkan prestasi yang cemerlang dari segi pencapaian akademik dan kokurikulum sekolah macam kaze hehe, ok sambung. Manakala Irfan, seorang pelajar lelaki yang datang daripada keluarga sederhana. Bapanya telah meninggal dunia manakala ibunya pula mengambil upah menjahit pakaian dan membuat kuih sebagai pendapatan sampingan. Umum telah mengetahui, bapa Irfan ialah bekas banduan yang mati di tali gantung akibat dadah. Oleh itu, Irfan sering diejek. Tika yang menaruh harapan terhadap Irfan sering membelanya dari dibuli. Dia merupakan gadis kampung yang liar dan bersosial. Di sekolah, Tika sering mempunyai masalah disiplin kerana sikapnya yang suka bergaduh dengan rakan-rakan sekolah. Tika sangat meminati Irfan tetapi Irfan tidak melayannya, sekadar bertegur sapa sebagai kawan sahaja.

Secara kebetulan kelas tambahan yang dihadiri oleh Irfan juga dihadiri oleh Nurin Najwa. Secara tidak langsung, ini telah membuka kepada awal perkenalan di antara mereka secara lebih rapat. Ternyata Tika cemburukan hubungan
di antara mereka.

Lakonan:
Sari Yanti, Nisha Dirr, Zahiril Adzim, Zamarul Hisyam,
Mustapha Kamal, Betty Benafe.

Memang bestt citer ni..Tapi ada part2 yang seram tu sekadar tutup mata dengan bantal dan pekakkan telinga..HAHAHAHA~Tapi geram jugak bila tengok watak jahat dia..Hero pulak terlalu baik..HAHAHA~

Tapi citer ni banyak juga yang tak logik aku tengok..Korang perasan tak?
Korang tengok tak citer ni?Give your opinion pasal cerekarama ni~

Jatuh cinta dengan cikgu?Or bercinta dengan cikgu sendiri?
Adakah ini yang dikatakan cinta itu buta?hahaaha~


Dah Baca? Like dan Comment la =)

4 Kata-Kata Pujangga:

dhia adawiyah said...

huishh .. masa first2 tgk .. okey je . bile dah sampai bab seram tuu .. haha .. pandang tempat lain je . buat tak dgr . tp, hati ni nak tgk jugak . hihi .. tu ar . mula2 ingat, cikgu die tu yang jadi suspek . haish . buat saspen je citer ni ..

[wani_mn] said...

part yang tak logik??
alamak tak perasan pulak sebab tak tengok pun cerekarama harini ;p
hehe

Darwish said...

Darwish tau diorang berlakon dekat mana

Diorang berlakon dekat kawasan rumah darwish...Diorang berlakon kat Taman Nusantara,Jalan Kuala,Kedah .
Darwish pown duduk taman tu..aritu tengok diorang berlakon secara live !
Best...dapat bergambar dengan diorang gak

FarhanahAdzlan said...

@Darwish serius?besnye..untunglaa..hahaha~
teringin nak merasa..hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015