Raya Yang Amat Bosan


Serius raya tahun ni bosan tahap tak tau nak cakap pe!
Start lepas zohor RAYA PERTAMA sehingga kini RAYA KEEMPAT..

Gua dekat rumah je..
Jiran gua kiri kanan depan dan xde jiran kat belakang sumer balik kampung..
WaTheFish!

Kalau gua tak tido gua tengok tv..
Tak tengok tv gua makan..
Tak makan kompem online sampai pepagi bute..
Hee~

Kalau macam ni tak payah raya ponn tak pe...
Untunglaa kepada sesiapa yang raya die BEST^_^

Jom balik sekolah semula?hahaha..

Dah Baca? Like dan Comment la =)

4 Kata-Kata Pujangga:

teratai said...

raya thn ni agak bbeza sbb ayah tsayang dah kembali ke rahmatullah,tp kemeriahan raya ttp ada utk anak2 tsayang!

aiman fanboy k-pop said...

raya tahun ni pon tak berapa best...duit raya cikit jewww....

ishiko said...

aishhh...xkan bosan kot

balkieys said...

betul lah.. rya taun nih bosan...
sma jgk, mkn dgn tngok tv jaa rya nih~
^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015