BeruBaH...??

Nak tau tak..??
Sebenarnya kan harini ada sekolah ganti...
Tapi aku tak datang..
Ni La sekolah aku..hee~
Sebab apa..??
Hanya disebabkan aku malas...
Tak tau kenapa aku jadi sangat malas...


Sebelum ni kan..
Aku ni jenis yang tak suka ponteng sekolah..
Sebab kalau aku tak datang sekolah..
Aku rasa cam hilang sejuta ringgit..
Sebelum ni..Kalau aku tertinggal bas mesti jadi camni..

Meraung-raung mintak abang2 aku untuk hantar ke sekolah..
Menangis macam hilang anak..
Sanggup redah hujan nak pergi sekolah naik basikal..
Merajuk ngan parents sebab tak nak hantar..
Tak keluar bilik selama sehari..

Tapi tadi boleh sedap plak aku sambung tidur..
First time ponteng sekolah..hee~
Tu la..mak aku tanya pagi tadi selepas balik kerja..
Kira2 pukul 8.30 pagi tadi..

''Aik..kenapa tak pegi sekolah ni..sebelum ni sampai menangis2 merajuk tak dapat gi sekolah..pelik..""

Abang aku plak dengan sesuka hatinya berkata begini..
"Dah nak mula la perangai teruk dia ni..elok2 sekolah agama nak pndah SMK.."
"Tengok aku dah xpayah sekolah"

Eh2..Macam tak tau plak sebab aku pindah..
Aku ketuk kang..
Memang la tak payah sekolah..
Mentang2 dah habis wat diploma..
Tunggu la..setahunn jerr lagi...

Hopefully..benda ni tak jadi kebiasaan..
Kalau tak..hancurlah SPM aku tahun depan..

p/s>Jangan tiru perangai buruk aku ni..
Dah ada tabung kat blog aku ni..Sudi2 kanlah click ek..
Jasa anda amat dihargai..




Dah Baca? Like dan Comment la =)

13 Kata-Kata Pujangga:

Ace3103 said...

hehe..nanti datang lah ke sekolah ya,
usaha tangga kejayaan :)

IFA Athirah said...

msti ckgu tnye npe x dtg.hoho

Farhanah Adzlan said...

ckgu xtnya kowt..sbab dlam klas sya td..kwan sya ckap cuma 12 orang jerr yg dtang..drpada 37 orang..hee~

arep_lockermonth said...

huhu~
arepnakbebel: aku tade BE! kau ade??

nAMe yaNG PaNjANg RosIaHaNiN ZahARi said...

jgn poteng x baik..tpi sy pon mls gak 2, 3 ari ni..hhehehehe

fendy said...

jangan ponteng class ye,hehe.

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

jgn malas2..amboi... meh join blog anna..kalu suka dikomen oleh nana lah..



http://bungakubakawali.blogspot.com/2011/04/blog-untuk-dikomen.html

tomatokering :) said...

hamboihhh ni nak kena cepuk nih.. malas2 ye ! :P

micky eyqa said...

hahahah jgn ponteng,... tp sy pn ponteng gak kekdg

Cik Cempaka said...

jangan monteng, nanti takde keberkatan.. ^^

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.ohayou^^.
Jalan2 sini.
Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
btw, nice blog :)
Thanks~

hantu GiGi said...

wa!h!!sekolh2 pon malas dah!!??jgn2! kang masok u lg lg lg malas! heee! :)

[sutera kasih] said...

eh adik, jgn malas2 nnti kalo dh xsekolah lg, msti adik rindu kt sekolah hehe mcm akak ni rindu nk pegi sekolah huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015