Suasana Solat Terawih =)



Sepanjang bersolat terawih kat surau taman aku ni..
Mesti ada budak2 yang BERLARI BERKEJARAN kat depan aku..

Mula2 sabor jerr la dengan budak2 ni..
Last2 sampai kepala aku disepaknya..Kan dah kena sumpahan dari hati aku ni..

Tak khusyuk?
Camner nak khusyuk kalau camtu..

Tapi bila pikir balik tak baik sumpah anak orang camtu..
Kang terkena kat anak aku plak..

So aku tarik balik kata2 aku tu..
Moga budak2 tu satu hari nanti jadi ANAK YANG SOLEH..



p/s:Aku rasa kalau anak yang hyperactive tu xpyah la nak ajak pi surau..
Bukan tak boleh..Kang budak tu buat hal..Tak pasal2 kena sumpah dengan orang..=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

12 Kata-Kata Pujangga:

aiman mania said...

knew sepak kpala??kesiannya!!heeheehee....tak thulh denga para ibu atau bapa yg bwa ank2 mereka yg mmg lincah mngalahkn gasing nih..mereka bawak ank mereka niatnya nk didik ank biasakn diri dengn msjid..tapi,bila berlaku macam nih tak kew menggangu jemaah lain kn?aiiissshh...

C i k P i p i T e m b a m said...

haha , bebudak kat mana2 pon mmg cmtuh ouh .

Soul Seeker said...

saya dgn member dah pernah terkena kacau dgn budak sindrom down tau. dahla rakaat kelapan, then budak tu baik punya berdiri depan saf kami, pastu baik punya main hidung kawan saya. kami yg tgk ni apalagi, terus gelak2. naik hairan makcik2 tu tgk. hahahaha. besela budak2. :D

FarhanahAdzlan said...

@::Cik Pija:: itu lagi dahsyat..klau sya pon sya leyh tergelak..

Soul Seeker said...

habis solat trus lari ke belakang gelak puas2. hahahaha kenangan btul. :D

FarhanahAdzlan said...

klau ada button like kat sini..sya akan like bnyak kali..yes memang kenangan..kenangan sya kpala sya kena sepak time solat..hahaha..=)

Far8 budak baik said...

kau okey lagii..
aku lagi ar..
dy lari aku pun ikut lari sekali..
kejar nye pasal..
dah dpt tangkap..
ikat kat tiang masjid..
hahahahaaha

FarhanahAdzlan said...

@Far8 budak baik haha..lain kali lari ngan aq skali..nnti dngan kau2 skali aq ikat kat pokok smpai esok hari..haha..=)

ishiko said...

hmm.. kalau dye sorg, diam2 je solat..
tp, kalau jumpa geng surau, maen polis sentri la bdk2 tu... =.='

Far8 budak baik said...

mmg tak pandai nk update ker??haha =p

FarhanahAdzlan said...

@Far8 budak baik what do u mean "memang xpndai nak update"?haha..

zey said...

dugaan di bulan puasa...sabar jelahh.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015