Rindu Asrama Saya~


Sebelum nak mulakan cerita..Hayati kata2 dibawah=)
Allah SWT has time to Listen, do you have time to pray?


Saya rindu asrama dan kawan2 saya..
Rasa ingin patah balik ke FORM3..Tak nak FORM4 ni!!hee~

Rindu nak dengar korang marah aq untuk bangun sahur~
Rindu nak pergi sahur dengan korang~
Rindu nak pergi sekolah dengan korang~

Rindu nak menyakat korang..haha~
Rindu nak baca Quran sama2 dengan korang~
Rindu nak study dengan korang..walaupun aq yg slalu tido waktu prep..kah3..

Rindu nak bukak puasa dengan korang~
Rindu nak amik bubur lambuk korang sebab korang kata xsedap..haha~
Rindu nak korang tarik tangan aq untuk pergi surau..sebab aq dah KEKENYANGAN~
Tak larat nak jalan..hahaha..

Dorm saya~


Walaupun korang berada dimana sekalipun..Aku doakan korang yang terbaek..


p/s>Saper ada MESIN PUTAR MASA GITAU SAYA..hahaha~
Esok baru nak tidur lebih masa..TIBA2 ada kelas tambahan plak dari pukul 8-12~


Dah Baca? Like dan Comment la =)

3 Kata-Kata Pujangga:

aiman mania said...

aiman taw.....mintak ngan mr doraemon..heeheeheehee....

Unknown said...

Hahahaha...
Mesin putar masa.

Daddylicious said...

hehe..rindu betul tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015