Aku Seorang Pelupa. Nyanyuk kah?

Bismillahirrahmanirrahim :)


Mehh dengar citer hihi..

Pada suatu hari, ketika sedang duduk di kantin,seorang pelajar bernama Farhanah sedang dan telah memasukkan RM1 kedalam pursenya. 

*3minit kemudian*

Pelajar tersebut bertanya kepada kawannya 'Weyh nampak tak singgit aku atas meja ni' sambil buat muka sedih.

Lalu kawannya berkata 'kau masukkan duit tu dalam purse depan mata aku baru tadi. Ada yang kena nanti kang'

Tetibe pada harini berjumpa pulak dengan kawan yang dah 7 tahun tak jumpa. Agaknya pelajar tersebut boleh ingat lagi tak?



Ohh noo! Aku tak tau bagaimana mahu mengatasi masalah lupa ni sedangkan benda  yang lupa tu baru jee buat huhu
Baru 18 tahun..58 tahun?

Jangan lupa diri sudah. Kan? haha




Dah Baca? Like dan Comment la =)

4 Kata-Kata Pujangga:

chicken_floss said...

stress ye? :) sometimes if you too stressful boleh jd lupe.

Teena Tna said...

Fikir byk benda kot...

Alia Syuhada said...

liya pun selalu mcm ni..xtau la knp..mengalahkan org tua..hehe..

Sabrina SA said...

Ina follow sini :D

http://sebabakusabrina.blogspot.com/

Nice entry :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015