Blog Rakan2 Sekolah Saya =)


Harini aku akan memperkenalkan blogger2 dari SAMSMEL..
Kemudian, aku akan memperkenalkan plak blogger2 dari SMKJR=)

jue lyka
>Budak ni skarang bersekolah di SMK PUCHONG CERMAI<
>Sekarang ni dia ada buat CONTEST..Kat SINI..<
>Entri kebanyakan kisah hidupnya dan tutorial pun ada<

life is simple
>Budak ni masih stay kat SAMSMEL<
>Aku suka background die..lawa..<
>Enri dia pun mengisahkan kisah hidup dia..
and kadang2 ada gak entri berguna<

>Budak ni skarang berskolah di STISS<
>Tingal asrama..So xdpat update selalu<
>Entri die semua citer2 yg menarik untuk dibaca dan ada PENGAJARAN..
Tak sia2 aku baca entri die...haha..<

HALAWATUL IMAN
>Budak ni stay kat SAMSMEL lagi.<
>Ini pun tinggal asrama<
>Blog dia pasal keagamaan dan banyak ilmu korang akan dpat<


Ok..cukup sampai disini..
Kat BLOGLIST aku ada lagi 6senarai blog lagi..
Usha ek blog dorang..


Antara empat2 yg aku senaraikan tu..
Yang mana satu menarik perhatian korang..
Sebab apa?Ceciter2 kat komen aq ok..=)


Dah Baca? Like dan Comment la =)

1 Kata-Kata Pujangga:

jue eddy said...

aww aww.
ni sayang far lebey ni. ahha
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015