MISI KEMANUSIAAN KEMBOJA-VIETNAM

Bismillahirrahmanirrahim :)


Alhamdulillah masih bernafas lagi blog ni :)

Tanggal 14/07/2016-20/07/2016 yang lepas selesai untuk Misi Kemanusiaan Amal Bakti D'Aceh. Sebelum tu pada bulan 4 2016 juga telah selesai Misi Kemanusiaan Mahal Hagnaya D'Philippines <-- (LINK ENTRY LEPAS)


Airport Banda Aceh. Hari Terakhir.


Fokus ke Aceh adalah berbeza ketika di Filipina. Kaliini lebih memfokuskan pada anak yatim dan pembangunan sebuah kampung.
Bawah antara video kenangan ketika berada di Aceh :)



Alhamdulillah. Kali ini diberi peluang lagi untuk menyertai misi sebegini lagi. Kaliini di KEMBOJA-VIETNAM. Moga apa yang kami lakukan ini dipermudahkan urusan dan diredhai Allah :)

Pada 21 Mac 2017- 27 Mac 2017, saya merupakan sukarelawan daripada Event Management Club (EMAC) Universiti Malaysia Terengganu (UMT) akan menyertai Misi Kemanusiaan Kemboja-Vietnam (Misi K) yang bertujuan membantu komuniti islam di negara tersebut. Bentuk bantuan adalah seperti :

1) Membina Madrasah (Kemboja) 

2) Membaiki Masjid/ Surau (Vietnam)
3) Sumbangan keperluan makanan pada fakir miskin dan gelandangan
4) Medical care

Sehubungan dengan itu, kami memohon jasa baik Tuan/Puan untuk memberikan sumbangan seikhlas hati bagi menjayakan misi ini.
Sumbangan boleh dihulurkan melalui no akaun :
Bank Rakyat - 221161197696 
( Muhammad Syazly bin Rosdy - Bendahari Misi K)

Sebarang transaksi perlulah dimaklumkan untuk direkodkan dan bagi bagi mengelakkan sebarang kesulitan yang berlaku. Setiap bukti transaksi boleh email pada hanaadzlan@yahoo.com . Sebarang pertanyaan juga boleh melalui FB saya Farhanah Adzlan.
keprihatinan Tuan/Puan amat saya hargai.
Sekian, Terima Kasih.


p/s: Saya juga memohon jasa baik kalian untuk mewar2kan mengenai misi ini :)



Farhanah bt Saifor Adzlan
Sukarelawan
Misi Kemanusiaan Kemboja-Vietnam 2016
Event Management Club (EMAC)
Universiti Malaysia Terengganu
0132448734
hanaadzlan@yahoo.com



Dah Baca? Like dan Comment la =)

4 Kata-Kata Pujangga:

Adam said...

Saya puji usaha misi tu.
Pahala juga dapt.

http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

Khaidir Khaizuki said...

wahhhh respek lah kat awak join kt misi mis kemanusiaan ni...saya harap suatu hari nnti saya akan dapat jadi macam awak...
ahaha kalau sudi visitla blog saya ;)
http://khaidirkhaizuki.blogspot.my/2017/02/lagu-lagu-nostalgia-anda.html

Ada Abdullah said...

Semoga usaha awak melibatkan diri dalam misi kemanusiaan mendapat keberkatan disisi Allah.

Tahniah sis. Saya pun kadang-kadang melibatkan diri dalam aktiviti macam ni. Tapi sekarang masa terhad sedikit.

btw, jemput singgah di blog saya https://adaabdullah.blogspot.my/. tq

Masirwin said...

Visit :
Kursus Data Science
Kursus Android
Kursus Cyber Security

By
Salam, Masirwin Note

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG ADA DI DALAM BLOG INI MILIK FARHANAH ADZLAN KECUALI DINYATAKAN @ 2010-2015